Business Openers
 

Bestel nu: Businessplan op 1 A4; word succesvol met OGSM



Er is een nieuw, praktisch management boek voor iedereen die een businessplan wil maken dat werkt: ‘Businessplan op 1 A4; word succesvol met OGSM’. Het is geschreven door Marc van Eck, Ellen Leenhouts en Judith Tielen. Het boek is uitgegeven door Pearson uitgeverij en is nu verkrijgbaar voor €9,95.

Bestel nu via info@businessopeners.nl.

Een plan op 1 A4: van visie naar actie
Er zijn veel plannen. Maar er zijn te weinig goede plannen. In veel organisaties wordt veel tijd besteed aan dikke jaarplannen die vervolgens nauwelijks worden gelezen en slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd. In hun adviespraktijk hebben Van Eck, Leenhouts en Tielen al veel organisaties geholpen met een helder plan op 1A4 volgens de OGSM methodiek. Deze methodiek heeft zich hiernaast al jarenlang in de praktijk bewezen bij organisaties als NASA, Procter & Gamble, Mars en Coca Cola.

OGSM staat voor Objective, Goals, Strategies, Measures en omhelst een plan op 1 A4 dat leidt van visie naar actie. De OGSM methodiek helpt om dromen, ideeën en plannen zo concreet te maken dat ze ook gehaald worden. Want dromen of plannen hebben is leuk, maar goede plannen hebben en deze waarmaken is veel leuker. Met dit praktische boek, met duidelijke uitleg en veel tips en voorbeelden is de kans groot dat dit lukt!

Over de auteurs
Marc van Eck, Ellen Leenhouts en Judith Tielen zijn partner van Business Openers, een strategisch marketingadviesbureau dat organisaties helpt met Positionering (Waarom), Strategie (Wat) en Internal Branding (Hoe). Met hun achtergrond bij Procter & Gamble, waar de OGSM-methodiek wereldwijd wordt toegepast, hebben zij alle drie als werknemer ervaren hoe OGSM de business en medewerkers vooruit helpt. De afgelopen twaalf jaar hebben ze met hun adviesbureau veel organisaties, instellingen, teams en personen mogen helpen, onder andere met hun businessplan. Hierbij hebben zij de OGSM-methodiek veelvuldig toegepast en ook hier in de praktijk bewezen dat de methodiek werkt.

Van Eck en Leenhouts zijn tevens coauteur van het boek Internal Branding in de praktijk, het merk als kompas. Dit boek werd in 2008 door het Tijdschrift voor Marketing uitgeroepen tot marketingboek van het jaar.

Bestel nu via info@businessopeners.nl.


Ga terug