Business Openers
 

Bimbola: het leukste wat je kunt worden is jezelf

Esther van der Wiel, Kinderopvang Bimbola “Het leukste wat je kunt worden is jezelf”

In 2010 is Bimbola gestart het ontwikkelen van haar BrandHouse(c). Kernwaarden zijn benoemd, belofte beschreven en droom gevisualiseerd.

De kernwaarden bleken verrassend herkenbaar en eigenlijk al heel lang deel van onszelf. Toch heeft het ons duidelijkheid gebracht. Medewerkers herkennen en kennen de merkwaarden. De beleidsdagen die door Business Openers zijn georganiseerd zijn hierbij van grote waarde geweest.

Nu staan we voor de opdracht de merkwaarden te laden in gedrag en ervoor te zorgen dat onze klanten en kinderen dit net zo gaan voelen. Bijvoorbeeld de verkiezing van de meest merk-waardige medewerker van de maand, die we per 1 januari 2012 hebben ingevoerd.

De samenwerking met Business Openers was erg prettig. Ellen heeft ons op een levendige en enthousiasmerende wijze prima begeleid. Haar stijl is toegankelijk en ze is erin geslaagd het merkdenken met humor tot op onze werkvloer begrijpelijk te maken.


Ga terug