NEWS

admin | 20 October 2013
 

Recensie: Business Plan op 1 A4

“Ik kan iedereen aanraden dit boekje te lezen.” Als bankier ben ik iedere dag in gesprek met ondernemers. Daarbij zijn de diverse gespreksitems vaak terug te herleiden tot onderwerpen als betalingsverkeer, overtollige spaargelden of financieringsverzoeken. Dit laatste heeft bijvoorbeeld betrekking op vervangings- of uitbreidingsinvesteringen, extra werkkapitaal of op geheel nieuwe initiatieven. Om de plannen goed […]



| 3 October 2013
 

Introductie consumentenmerk in vlees: Lento Melo

PERSBERICHT – 2 oktober 2013 ‘De kracht van langzaam’ Er is een nieuw merk in vers, met een boodschap: beleef het leven langzaam. Lento Melo wordt deze maand geïntroduceerd in de Nederlandse supermarkt. “In de wereld waarin we opereren moet alles snel. Van Lento Melo kunnen we leren dat je soms heel erg kan genieten […]



| 27 September 2013
 

Ben Tiggelaar maakt aangenaam kennis met ‘Business Plan op 1 A4′

In zijn altijd weer scherpe en inspirerende column in NRC Handelsblad vroeg Ben Tiggelaar zichzelf deze keer af wat meer succes oplevert in je werk: alles zo eenvoudig mogelijk maken? Of ingewikkelde onderwerpen ook een beetje op niveau behandelen? Hieronder het antwoord op zijn vraag die hij kreeg van een succesvolle ondernemer: “De ondernemer die […]



admin | 27 September 2013
 

‘Het succes van Internal Branding’ nu ook verkrijgbaar in België

Een merk moet de juiste connotatie voor de doelgroep oproepen. Wie er echter in slaagt om de merkwaarde te laten doordringen binnen de organisatie, bouwt ook een sterk bedrijf op. Zo luidde de boodschap van ‘Internal Branding in de Praktijk’ in 2008. Nu is er een nieuwe editie uit onder de titel ‘Het succes van […]



admin | 11 September 2013
 

Eric-Jan Doorenbosch, Directeur KPN consumentenmarkt

‘Als er geen bezieling is aan de binnenkant kun je onmogelijk winnen aan de buitenkant, daar geloof ik heilig in en dat is altijd al mijn credo geweest. Het mooie van het merk Hi is dat wij het hebben weten te transformeren van een sms-merk naar een merk van de Young at Heart, en wie […]



admin | 22 May 2013
 

Een sterk merk worden? Buiten winnen is binnen beginnen

Sterke merken zijn succesvol, omdat ze fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naar hun zin hebben. Om dit te realiseren is een sterke merkpositionering nodig. Internal Branding gaat over het ‘doorvertalen van deze merkpositionering’ naar de […]