NEWS

admin | 13 May 2013
 

Het Succes van Internal Branding: 5 sterren volgens TvM

“Het succes van Internal Branding” is volgens Tijdschrift voor Marketing met 5 sterren een absolute must! Volg ons, retweet dit goede nieuws en maak kans op een gratis boek! Recensie door Max Kohnstamm in Tijdschrift voor Marketing Mei 2013 Vijf jaar geleden publiceerden Marc van Eck, Niels Willems en Ellen Leenhouts ‘Internal Branding in de […]



admin | 10 May 2013
 

BNR doet zaken met… Het succes van Internal Branding

Vrijdag 10 mei was co-auteur Marc van Eck te gast bij het radioprogramma ‘Zakendoen met..’ van BNR. Hierin sprak Marc over het nieuwe boek ‘Het succes van Internal Branding – sterke merken bouwen en onderhouden’. Gemist? Luister hieronder het interview en hoor hoe Internal Branding organisaties helpt hun succes te vergroten. Klik hier voor het […]



| 10 May 2013
 

“Business Openers is no-nonsense, net als de AGF sector”

Tholen – Het strategisch marketingadviesbureau Business Openers is sinds 2006 actief in de AGF-sector. Ellen Leenhouts en Marc van Eck, beiden partner bij het bedrijf, geven aan dat deze sector wellicht kritischer naar consultancy-organisaties kijkt. “Dit omdat de AGF-sector no-nonsense is en het imago van consultancy in het algemeen daar bijna haaks op staat. Na […]



admin | 23 April 2013
 

Durven kiezen met een business plan op 1 A4

Een praktische handleiding om te komen van visie naar actie. In een tijd van crisis met steeds strengere kwaliteitseisen en duurzame ontwikkelingen die elkaar in snel tempo opvolgen wordt er nog meer van je gevraagd als manager. Je hebt geen tijd voor dikke plannen die toch nauwelijks worden gelezen of slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd. Alles […]



admin | 19 April 2013
 

Het succes van internal branding: 4 sterren Marketing Tribune

Ons nieuwe boek ‘Het succes van Internal Branding’ is door Marketing Tribune beoordeeld met 4 sterren. Lees hier de volledige recensie in het april-nummer van Marketing Tribune. Lees verder…



admin | 19 April 2013
 

Overleef de crisis met een Business Plan op 1 A4

Het zijn roerige tijden voor kleine en middelgrote bedrijven. Wat betekent dat er nog meer van ondernemers wordt gevraagd. Je hebt geen tijd voor dikke jaarplannen die toch nauwelijks worden gelezen of slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd. Alles aanpakken wat op je afkomt en doorgaan zonder een krachtig plan helpt je echter ook niet door de […]