NEWS

admin | 28 March 2013
 

Ons nieuwe boek is uit! Het succes van Internal Branding

Internal Branding bruist. Nu het langdurig crisis is, beseffen organisaties dat ze onderscheidend vermogen nodig hebben en durven ze steeds meer te investeren in Internal Branding. Want een sterk merk leidt tot fans die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder willen kopen. Gevolg: gezonde financiële resultaten en gelukkige medewerkers. Met Internal […]



admin | 19 March 2013
 

Ons nieuwe boek ‘Het succes van Internal Branding’ ligt in de (online) winkels

Bestel hier uw exemplaar. In deze praktische gids leggen de drie auteurs uit hoe u op basis van uw merk de interne organisatie van uw bedrijf kunt vormgeven. Het bouwen en onderhouden van een sterk merk begint namelijk binnen de organisatie. Ook kan het merk de organisatie extra versterken. Het boek bevat diverse interviews met […]



admin | 11 March 2013
 

Businessplan op 1 A4 krijgt vier sterren in Tijdschrift voor Marketing

‘Business Plan op 1 A 4’ staat al een aantal weken op nummer één van Managementboek.nl. Een uitzonderlijke prestatie voor een boek(je) dat door marketing- en merkenexperts geschreven is. De enige andere ‘marketingauteur’ die er in slaagt dezenummer één-positie te behalen is Jos Burgers. Burgers is vanwege de lichtzinnigheid van zijn boekjes in deze rubriek […]



admin | 27 February 2013
 

NIMA Marketingthema’s 2013: de onbewuste kracht van archetypes

Meer dan ooit is het marketingvak in ontwikkeling. Je merkt dat het marketingvak continu transformeert en daarmee ook de rol van marketeers. En dat betekent dat de levenslange ontwikkeling van marketeers hoog op de agenda staat. Want alleen door zelf te groeien, kan het marketingvakgebied zich blijven ontwikkelen. Onderzoek Eind 2012 heeft NIMA in samenwerking […]



admin | 25 February 2013
 

Cijfers zijn belangrijk, maar eerst komt het grote doel

Interview met Marc van Eck door Hans van der Klis (managementboek.nl) Al meer dan tien jaar maken Marc van Eck en zijn collega’s van het adviesbureau Business Openers gebruik van een methode om businessplannen op één A4’tje te zetten: OGSM heet dit ooit in Japan ontwikkelde model, dat zij zelf hebben doorontwikkeld met een eigen, […]



admin | 21 February 2013
 

Businessplan op 1 A4: “Een boekje voor echte doeners..”

Een boekje voor echte doeners die niet houden van een dik pak papierwerk. Zo omschreef Martine Schut van het vakblad Compres ons boek ‘Businessplan op 1 A4, word succesvoller met OGSM’. “Het is een stappenplan waar je beter van moet worden”. “Doormiddel van praktische uitleg, voorbeelschema’s en korte opdrachten raak je snel vertrouwd met OGSM.” […]