admin
 

Ons nieuwe boek is uit! Het succes van Internal Branding






Internal Branding bruist. Nu het langdurig crisis is, beseffen organisaties dat ze onderscheidend vermogen nodig hebben en durven ze steeds meer te investeren in Internal Branding. Want een sterk merk leidt tot fans die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder willen kopen. Gevolg: gezonde financiële resultaten en gelukkige medewerkers. Met Internal Branding werk je aan een sterke merkpositionering door deze te vertalen naar alle marketing P’s en, misschien wel het belangrijkst, het gedrag van medewerkers.

Bestel hier uw exemplaar.

Het succes van Internal Branding gaat over het creëren van een sterke positionering die bij de organisatie past en tegelijkertijd voor klanten aantrekkelijk is. Dit boek is het vervolg op het succesvolle Internal Branding in de praktijk dat door het Tijdschrift van Marketing werd verkozen tot beste marketingboek van het jaar 2008.

In deze nieuwe editie delen auteurs Marc van Eck, Ellen Leenhouts en Linda Rutten alles wat zij in de afgelopen jaren bij klanten hebben bijgeleerd en ontdekt. Hun theorie is aangevuld met nieuwe inzichten, ervaringen en onderwerpen. Zo gaan zij in op social media en Internal Branding en positioneren met archetypes en bieden ze theoretische achtergronden, heldere en praktische modellen en praktische tips en voorbeelden uit de praktijk. Bovendien is het boek rijk aan gedegen praktijkervaringen die direct in de eigen situatie toegepast kunnen worden.

Geschikt voor marketing, HR, communicatie, algemeen management en directie.

Download hier een voorproefje!

Bestel hier uw exemplaar.

Over de auteurs
De auteurs zijn werkzaam bij strategisch adviesbureau Business Openers. De afgelopen twaalf jaar heeft Business Openers in Nederland Internal Branding op de kaart gezet en vele merken geholpen bij hun merkpositionering en het waarmaken hiervan. Marc van Eck en Ellen Leenhouts zijn tevens mede-auteur van Businessplan op 1 A4, over succesvoller worden met de methodiek OGSM.

Voor het aanvragen van een recensie-exemplaar of meer informatie over deze uitgave kunt u contact opnemen met Annemijn Joosen: annemijn.joosen@pearson.com / 020-5755825.

Wilt u met de auteurs in contact komen voor redactionele bijdragen, zoals interviews en artikelen? Neem dan contact met ons op.


Ga terug