Business Openers
 

Event Internal Branding Jaarprijs uitverkocht!

Aanstaande dinsdag 11 maart is het zover. Dan strijden de finalisten ONVZ, Eneco en Lommerrijk om de Internal Branding Jaarprijs in de MINI Brand Store te Amsterdam. De finalisten zijn door een vakjury geslecteerd als beste Internal Branding voorbeeld van 2013. Het belooft een succes te worden: een unieke lokatie, drie top cases, een bulk aan praktische en inspirerende informatie en dé gelegenheid om te netwerken. Wie nog geen kaarten heeft, heeft pech, want het event is totaal uitverkocht. Voor de pers is natuurlijk nog wel plaats.
De Internal Branding Jaarprijs bestaat al vier jaar, maar dit jaar heeft NIMA het nog grootser aangepakt. Zij heeft Logeion, EURIB, HRcommunity en HR-Communicatie.nl als partners betrokken bij het event om de jaarprijs breder in de markt te zetten en dat blijkt een schot in de roos. Internal Branding is namelijk niet alleen een onderwerp van de marketeer en dat begint te landen in werkend Nederland. Het is ook het onderwerp van de communicatieprofessional en de hrm-er en bovenal van de directie en de lijn, want het gaat over het betrekken van medewerkers. En betrokken medewerkers zijn essentieel voor een succesvolle organisatie. Want het waarmaken van een merkbelofte door medewerkers is belangrijker dan het roepen ervan.

Dit event toont het succes van Internal Branding. Drie finalisten met stevig bewijs dat het merk intern wordt waargemaakt en extern tot succes leidt.

Ben je nieuwsgierig wie de Internal Branding Jaarprijs 2013 wint? Wil jij als pers woensdag 12 maart een artikel publiceren over de finalist en bij dit op-merkelijke event aanwezig zijn? Mail dan naar dagvoorzitter Marc van Eck, voorzitter NIMA Internal Branding, via info@ib-jaarprijs.nl of bel 06 2468 8254. Je krijgt meteen antwoord.

De Internal Branding Jaarprijs
De Internal Branding Jaarprijs is een vakprijs voor dat bedrijf of die organisatie waar Internal Branding in dat jaar aantoonbaar effect heeft gehad. Een prestigieuze prijs omdat hij gaat over medewerkers. En iedereen weet dat betrokken medewerkers essentieel zijn voor organisaties. En dat het waarmaken van beloftes door de medewerkers belangrijker is dan het roepen ervan. Het waarmaken zorgt voor merk-gemotiveerde medewerkers en loyale klanten. De prijs blijkt gezien de ingezonden cases en de aanwezigen bij de jaarlijkse uitreiking een succes. Dit heeft tot nu toe geleid tot 3 prachtige winnaars: in 2010 het St Franciscus Gasthuis, in 2011 Etos en in 2012 VVV.

De vakjury
De vakjury die de drie finalisten heeft bepaald bestaat uit voorzitter Rik Riezebos (namens EURIB), Sabine van Roon Orgelist (partner @Pyth, namens NIMA), Youssef Eddini (NOS, namens Logeion), Tom Haak (HR directeur Arcadis, namens HRcommunity), Sjaak Hoogkamer (hoofdredacteur Marketing Tribune), Inge Beckers (namens HR-Communicatie.nl), Jan Willem Koch (voormalig directeur Etos) en Raymond Smits (formule directeur VVV).


Ga terug