NIEUWS

Business Openers | 20 november 2013
 

Marc van Eck te zien bij Quality Bookings TV

Quality Bookings is het eerste bureau van Nederland met een eigen online tv kanaal. Met een prettige dosis eigen-wijsheid interviewt gastheer en ondernemer Robert de Vries sprekers, auteurs, ondernemers en andere bijzondere gasten. Ook onze eigen Marc van Eck was te gast om te praten over Het Succes van Internal Branding en de bestseller Business […]



Business Openers | 20 oktober 2013
 

Recensie: Business Plan op 1 A4

“Ik kan iedereen aanraden dit boekje te lezen.” Als bankier ben ik iedere dag in gesprek met ondernemers. Daarbij zijn de diverse gespreksitems vaak terug te herleiden tot onderwerpen als betalingsverkeer, overtollige spaargelden of financieringsverzoeken. Dit laatste heeft bijvoorbeeld betrekking op vervangings- of uitbreidingsinvesteringen, extra werkkapitaal of op geheel nieuwe initiatieven. Om de plannen goed […]



Niels Willems | 3 oktober 2013
 

Introductie consumentenmerk in vlees: Lento Melo

PERSBERICHT – 2 oktober 2013 ‘De kracht van langzaam’ Er is een nieuw merk in vers, met een boodschap: beleef het leven langzaam. Lento Melo wordt deze maand geïntroduceerd in de Nederlandse supermarkt. “In de wereld waarin we opereren moet alles snel. Van Lento Melo kunnen we leren dat je soms heel erg kan genieten […]



Ellen van Zanten | 27 september 2013
 

Ben Tiggelaar maakt aangenaam kennis met ‘Business Plan op 1 A4′

In zijn altijd weer scherpe en inspirerende column in NRC Handelsblad vroeg Ben Tiggelaar zichzelf deze keer af wat meer succes oplevert in je werk: alles zo eenvoudig mogelijk maken? Of ingewikkelde onderwerpen ook een beetje op niveau behandelen? Hieronder het antwoord op zijn vraag die hij kreeg van een succesvolle ondernemer: “De ondernemer die […]



Business Openers | 27 september 2013
 

‘Het succes van Internal Branding’ nu ook verkrijgbaar in België

Een merk moet de juiste connotatie voor de doelgroep oproepen. Wie er echter in slaagt om de merkwaarde te laten doordringen binnen de organisatie, bouwt ook een sterk bedrijf op. Zo luidde de boodschap van ‘Internal Branding in de Praktijk’ in 2008. Nu is er een nieuwe editie uit onder de titel ‘Het succes van […]



Business Openers | 11 september 2013
 

Eric-Jan Doorenbosch, Directeur KPN consumentenmarkt

‘Als er geen bezieling is aan de binnenkant kun je onmogelijk winnen aan de buitenkant, daar geloof ik heilig in en dat is altijd al mijn credo geweest. Het mooie van het merk Hi is dat wij het hebben weten te transformeren van een sms-merk naar een merk van de Young at Heart, en wie […]