NIEUWS

Business Openers | 11 september 2013
 

Eric-Jan Doorenbosch, Directeur KPN consumentenmarkt

‘Als er geen bezieling is aan de binnenkant kun je onmogelijk winnen aan de buitenkant, daar geloof ik heilig in en dat is altijd al mijn credo geweest. Het mooie van het merk Hi is dat wij het hebben weten te transformeren van een sms-merk naar een merk van de Young at Heart, en wie […]



Business Openers | 22 mei 2013
 

Een sterk merk worden? Buiten winnen is binnen beginnen

Sterke merken zijn succesvol, omdat ze fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naar hun zin hebben. Om dit te realiseren is een sterke merkpositionering nodig. Internal Branding gaat over het ‘doorvertalen van deze merkpositionering’ naar de […]



Business Openers | 13 mei 2013
 

Het Succes van Internal Branding: 5 sterren volgens TvM

“Het succes van Internal Branding” is volgens Tijdschrift voor Marketing met 5 sterren een absolute must! Volg ons, retweet dit goede nieuws en maak kans op een gratis boek! Recensie door Max Kohnstamm in Tijdschrift voor Marketing Mei 2013 Vijf jaar geleden publiceerden Marc van Eck, Niels Willems en Ellen Leenhouts ‘Internal Branding in de […]



Business Openers | 10 mei 2013
 

BNR doet zaken met… Het succes van Internal Branding

Vrijdag 10 mei was co-auteur Marc van Eck te gast bij het radioprogramma ‘Zakendoen met..’ van BNR. Hierin sprak Marc over het nieuwe boek ‘Het succes van Internal Branding – sterke merken bouwen en onderhouden’. Gemist? Luister hieronder het interview en hoor hoe Internal Branding organisaties helpt hun succes te vergroten. Klik hier voor het […]



Ellen van Zanten | 10 mei 2013
 

“Business Openers is no-nonsense, net als de AGF sector”

Tholen – Het strategisch marketingadviesbureau Business Openers is sinds 2006 actief in de AGF-sector. Ellen Leenhouts en Marc van Eck, beiden partner bij het bedrijf, geven aan dat deze sector wellicht kritischer naar consultancy-organisaties kijkt. “Dit omdat de AGF-sector no-nonsense is en het imago van consultancy in het algemeen daar bijna haaks op staat. Na […]



Business Openers | 23 april 2013
 

Durven kiezen met een business plan op 1 A4

Een praktische handleiding om te komen van visie naar actie. In een tijd van crisis met steeds strengere kwaliteitseisen en duurzame ontwikkelingen die elkaar in snel tempo opvolgen wordt er nog meer van je gevraagd als manager. Je hebt geen tijd voor dikke plannen die toch nauwelijks worden gelezen of slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd. Alles […]