NIEUWS

Business Openers | 19 april 2013
 

Het succes van internal branding: 4 sterren Marketing Tribune

Ons nieuwe boek ‘Het succes van Internal Branding’ is door Marketing Tribune beoordeeld met 4 sterren. Lees hier de volledige recensie in het april-nummer van Marketing Tribune. Lees verder…



Business Openers | 19 april 2013
 

Overleef de crisis met een Business Plan op 1 A4

Het zijn roerige tijden voor kleine en middelgrote bedrijven. Wat betekent dat er nog meer van ondernemers wordt gevraagd. Je hebt geen tijd voor dikke jaarplannen die toch nauwelijks worden gelezen of slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd. Alles aanpakken wat op je afkomt en doorgaan zonder een krachtig plan helpt je echter ook niet door de […]



Business Openers | 28 maart 2013
 

Ons nieuwe boek is uit! Het succes van Internal Branding

Internal Branding bruist. Nu het langdurig crisis is, beseffen organisaties dat ze onderscheidend vermogen nodig hebben en durven ze steeds meer te investeren in Internal Branding. Want een sterk merk leidt tot fans die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder willen kopen. Gevolg: gezonde financiële resultaten en gelukkige medewerkers. Met Internal […]



Business Openers | 19 maart 2013
 

Ons nieuwe boek ‘Het succes van Internal Branding’ ligt in de (online) winkels

Bestel hier uw exemplaar. In deze praktische gids leggen de drie auteurs uit hoe u op basis van uw merk de interne organisatie van uw bedrijf kunt vormgeven. Het bouwen en onderhouden van een sterk merk begint namelijk binnen de organisatie. Ook kan het merk de organisatie extra versterken. Het boek bevat diverse interviews met […]



Business Openers | 11 maart 2013
 

Businessplan op 1 A4 krijgt vier sterren in Tijdschrift voor Marketing

‘Business Plan op 1 A 4’ staat al een aantal weken op nummer één van Managementboek.nl. Een uitzonderlijke prestatie voor een boek(je) dat door marketing- en merkenexperts geschreven is. De enige andere ‘marketingauteur’ die er in slaagt dezenummer één-positie te behalen is Jos Burgers. Burgers is vanwege de lichtzinnigheid van zijn boekjes in deze rubriek […]



Business Openers | 27 februari 2013
 

NIMA Marketingthema’s 2013: de onbewuste kracht van archetypes

Meer dan ooit is het marketingvak in ontwikkeling. Je merkt dat het marketingvak continu transformeert en daarmee ook de rol van marketeers. En dat betekent dat de levenslange ontwikkeling van marketeers hoog op de agenda staat. Want alleen door zelf te groeien, kan het marketingvakgebied zich blijven ontwikkelen. Onderzoek Eind 2012 heeft NIMA in samenwerking […]