Business Openers
 

NIMA Mastercourse Karaktervol Positioneren

18 april | 17:30 – 21:00 | Meer info en inschrijven: MKB forum

 

Het is bekend dat sterke merken zich van de markt onderscheiden door hun herkenbare merkpersoonlijkheid. Toch slagen er nog maar weinig merken in een authentieke, relevante en bovenal onderscheidende merkpersoonlijkheid te communiceren.

Sterk merk

Een sterk merk bezit niet alleen functionele kenmerken, maar ook emotionele. Om het functionele niveau te kunnen overstijgen hebben deze merken een merkpersoonlijkheid gebaseerd op een archetype, een ‘oerkarakter’. Door een merk duidelijk te positioneren vanuit één karakter versterk je de herkenbaarheid van en het vertrouwen in het merk omdat mensen er onbewust mee bekend zijn.

Bij ondernemers gaat dit veelal om het ‘oerkarakter’ van de ondernemer zelf. Benieuwd naar wat een karaktervolle positionering voor jouw merk c.q. organisatie kan doen?

In deze Masterclass worden niet alleen de geheimen van het karaktervol positioneren van merken uit de doeken gedaan, maar ook hoe je het merk vervolgens op een niet kopieerbare manier kan activeren.


Ga terug