Cover Karaktervol Positioneren

Karaktervol Positioneren

Merken die zich baseren op een oerkarakter zijn succesvoller. Vanuit een karakter kan elke organisatie verschil maken in wie ze is en hoe ze dingen doet in plaats van wat ze doet. Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model, met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten.

Verschillende merkeigenaren, waaronder SNS, Coolblue en Albert Heijn, delen hun inzichten. Deze worden aangevuld met scherpe analyses en  in een theoretisch kader geplaatst. Marc van Eck laat zien hoe jij een merk een herkenbaar karakter geeft en daarmee succesvoller bent dan de concurrent. Hoe menselijker het merk, hoe sterker.

‘Het kennen van het karakter van je merk blijkt heel veel richting te geven aan de hele organisatie over hoe en in welke toon je met de klant wil communiceren om verschil te maken.’
Saskia Egas Reparaz, directeur Marketing & Format bij Albert Heijn

Het is het eerste boek van een trilogie.

Bestel hier Karaktervol Positioneren