Onze werkwijze

BrandHouse©

Om daadwerkelijk door de hele organisatie heen met het merk aan de slag te gaan, is het van belang de gekozen positie helder en krachtig te verwoorden. Ons eigen BrandHouse© model vat het merk krachtig samen zodat het door iedereen direct wordt begrepen en als intern kompas gebruikt kan worden. Door …

Lees meer

BrandPositioner©

Van sterke merken is bekend dat ze gebaseerd zijn op één bepaald oerkarakter, een archetype. Het door ons ontwikkelde BrandPositioner© model helpt het archetype te bepalen. Een duidelijke merkpositionering vanuit één van deze archetypes versterkt …

Lees meer

OGSM; Businessplan op 1 A4

OGSM staat voor Objectives, Goals, Strategies en Measures. In één oogopslag is duidelijk hoe verschillende onderdelen samenhangen met de doelstelling en met elkaar. Dit maakt het tot een krachtig middel om voortgang en focus te bewaken. Het dwingt ook om echte keuzes te maken en daardoor …

Lees meer

Internal Branding fasemodel©

Op basis van jaren Internal Branding ervaring hebben we een fasemodel ontwikkeld, het Internal Branding fasemodel©. Dit model werkt in de praktijk heel goed omdat het is gebouwd op inzichten hoe mensen tot ontwikkeling zijn te brengen. De fases zijn zo ontwikkeld dat …

Lees meer