Business Openers

Persbericht: Nederlandse management bestseller nu wereldwijd verkrijgbaar!

Bestseller management boek ‘Een businessplan op 1 A4, word succesvoller met OGSM’ is vanaf vandaag ook verkrijgbaar in de UK en USA in een bewerkte versie met de titel ‘The 1 Page Business Strategy: Streamline Your Business Planning in 4 Simple Steps’.

Auteurs Marc van Eck en Ellen Leenhouts, beiden partner/eigenaar van strategisch marketingadviesbureau Business Openers, zijn trots: ‘Het is fijn om te ontdekken dat ons boek zoveel beweging brengt. In Nederland krijgen we veel reacties van lezers die blij zijn met deze eenvoudige methodiek om op een doordachte manier een businessplan te maken dat ECHT werkt. De methodiek bestaat al langer; hij wordt al jarenlang gebruikt binnen organisaties als Procter & Gamble, Coca Cola en Mars en natuurlijk passen we de methodiek toe bij het overgrote deel van onze eigen klanten. Maar omdat de methodiek nogal verschillend wordt toegepast hebben wij een praktisch boek over deze methodiek geschreven, waarin we met vele voorbeelden uit de doeken doen hoe je een echt goed plan op 1A4 kunt creëren. Zodat meer bedrijven, organisaties en mensen In Nederland kunnen profiteren van deze bewezen methodiek. Dat het boek nu de wereld gaat veroveren bewijst wel dat dikke plannen die vaak nooit (volledig) worden uitgevoerd hun langste tijd hebben gehad.

Bij het boek kan nu ook een app gedownload worden wat het maken van een businessplan op 1 A4 nog makkelijker maakt. De OGSM app is te downloaden via de App Store en Google Play en kan natuurlijk ook gebruikt worden bij het Nederlandstalige boek.

Het Engelstalige boek ligt vanaf vandaag in de boekhandels in Engeland en de USA en is via internet verkrijgbaar via amazon.com. Ook in Nederland komt het beschikbaar o.a. via bol.com en managementboek.nl. Het Nederlandstalige boek blijft uiteraard ook verkrijgbaar via de boekhandel en via managementboek.nl en bol.com.

Meer informatie: Ellen Leenhouts, ellen.leenhouts@businessopeners.nl of 06-24218268

Ga terug