Business Openers
 

Adecco omarmt OGSM methodologie

De Adecco Group is de grootste leverancier van Human Resource services in de wereld, met meer dan 33.000 FTE medewerkers op ongeveer 5.100 vestigingen verspreid over 60 landen. Adecco biedt een breed scala aan personeelsdiensten, en verbindt elke dag meer dan 700.000 medewerkers aan klanten. Adecco koos dit jaar de OGSM methodiek, een businessplan op […]



Ellen van Zanten
 

Positionering in MKB Retail: het succes van The Barberstation

Richard Koffijberg interviewt Jean van Rossum, eigenaar van The Barberstation in Nijmegen. Richard: je hebt van een herensalon een ‘barbershop’ gemaakt. Hoe is de overgang tot stand gekomen? Hoe hebben de mensen je ineens wel weten te vinden, want het is nu maandagmiddag en heel druk. Jean: “Ik heb door de jaren heen veel fouten […]



Business Openers
 

Endemol: “OGSM is a fantastic way to define and achieve goals”

Just Spee, CEO Endemol: “OGSM is a fantastic way to define and achieve goals as an organization. After having been exposed to the OGSM approach many years ago at Procter & Gamble, I decided to use it again, now at Endemol. Procter & Gamble and Endemol are very different in many respects. However, both companies […]



Niels Willems
 

Mobbr.com wil het werk van ‘crowdwerkers’ belonen

Niels Willems van Busines Openers werkt mee aan de lancering van een Nederlandse startup die gaat zorgen voor “een revolutie in crowdsourcing”. Het Financieele Dagblad brengt vandaag als eerst het nieuws naar buiten. Amsterdam – Het nieuwe betalingssysteem Mobbr helpt organisaties met het belonen van bijdragen uit ‘the crowd’. Denk aan Wikipedia, dat voor zijn […]