Business Openers
 

VVV: Internal Branding als middel om merk en het DNA te versterken

Kees van Wijk, algemeen directeur van VVV: ‘Op basis van onderzoek was duidelijk dat er iets moest gebeuren. Het was vanaf het begin al helder dat het versterken van het merk VVV een speerpunt was. In de periode van het onderzoek ben ik op het spoor gekomen van Internal Branding als middel om het VVV-merk […]



Business Openers
 

Zuyd Hogeschool: ‘kernwaarden hebben een trots gecreëerd die ook buiten voelbaar is’

Karel van Rosmalen, voorzitter College van Bestuur Zuyd Hogeschool: ‘We werden onvoldoende herkend en erkend in de buitenwereld, door de versnippering in onze organisatie. Men wist eenvoudigweg niet dat in het Zuid-Limburgse zo’n goede hogeschool aanwezig is. Ja, de onderdelen werden wel herkend, maar niet als onderdeel van Zuyd. Bovendien werkten opleidingen vaak langs elkaar […]



Business Openers
 

Etos: ‘Met internal branding ben je nooit klaar. Gelukkig maar!’

Jan-Willem Koch, General Manager Etos: ‘In retail heeft het geen zin om klanten een mooi verhaal te beloven dat op de winkelvloer niet wordt waargemaakt. We hebben in onze winkels een relatief laag verloop doordat we hoog betrokken medewerkers hebben. Uit onderzoek en eigen ervaring blijkt dat zij uitblinken in hun deskundigheid, ze zijn trots […]



Ellen van Zanten
 

Blauwhoed – engagement leidt tot resultaat

Tell me, and I will forget. Show me, and I may remember. Involve me, and I will understand. Confucius wist het 2.500 jaar geleden al en het blijft een waarheid als een koe. De betrokkenheid van je medewerkers is namelijk één van de belangrijkste facetten van je bedrijfsvoering en die betrokkenheid moet je koesteren, stimuleren […]