Business Openers
 

Bimbola: het leukste wat je kunt worden is jezelf

Esther van der Wiel, Kinderopvang Bimbola “Het leukste wat je kunt worden is jezelf” In 2010 is Bimbola gestart het ontwikkelen van haar BrandHouse(c). Kernwaarden zijn benoemd, belofte beschreven en droom gevisualiseerd. De kernwaarden bleken verrassend herkenbaar en eigenlijk al heel lang deel van onszelf. Toch heeft het ons duidelijkheid gebracht. Medewerkers herkennen en kennen […]



Business Openers
 

ROC Rijn IJssel: een uniforme merkuitstraling

ROC Rijn IJssel, Regionaal Opleidingen Centrum te Arnhem e.o., vroeg Business Openers hun nieuwe positionering door te vertalen naar external branding strategie. Resultaat: een uniforme merkuitstraling die zowel intern als extern tot veel positieve feedback (en trots) leidde. En een meer zichtbare strategie vanuit de top-organisatie, die leidde tot significante kostenbesparing. ROC Rijn IJssel te […]



Business Openers
 

Lommerijk: buiten winnen begint binnen

Monique Delfgaauw van Lommerrijk: “Duidelijk, enthousiast, scherp, betrokken en uitdagend is typerend voor onze ervaring met Ellen Leenhouts van Business Openers.” Business Openers heeft de Rotterdamse horeca onderneming Lommerrijk geholpen met positioneren en met hun strategisch plan voor 2012. Monique Delfgaauw zegt er het volgende over: “Business Openers heeft ons een spiegel voorgehouden door vragen […]



Business Openers
 

Wolters Kluwer: positionering en OGSM hebben onze ogen geopend

Marja Kleinekoort van Wolters Kluwer: “Positionering en OGSM met Business Openers heeft onze ogen geopend” Business Openers heeft Wolters Kluwer (Business Unit Regulatory) geholpen om het merkportfolio te herpositioneren en met hen gewerkt aan de toekomststrategie en de doorvertaling naar concrete acties met behulp van de OGSM methodiek. Marja Kleinekoort, Publishing Manager Business Unit Regulatory, […]