Wat we doen

Brand Positioning

Het is bekend dat de sterke merken zich van de markt onderscheiden door hun herkenbare merkpersoonlijkheid. Toch slagen er nog maar weinig merken in een authentieke, relevante en bovenal onderscheidende merkpersoonlijkheid te communiceren naar hun klanten, medewerkers en …

Lees meer

Het merk als kompas

Bedrijven zijn bewezen succesvoller als ze werken vanuit dát wat ze uniek maakt: hun identiteit en overtuiging, ofwel hun merk.

Door het merk als kompas -werken vanuit een authentieke, relevante en onderscheidende merkpositionering die leidend is voor strategie, cultuur en processen- krijgt een organisatie doelen en gezamenlijke waarden en …

Lees meer

Business Strategy

Veel ambitie, maar geen actie? Of juist veel actie, zonder visie? Alles doen en niets laten? Leven in de waan van de dag? Is één van deze symptomen herkenbaar in jouw organisatie?

Wij helpen onze klanten door …

Lees meer

Internal Branding

Een merk is het krachtigste middel van een bedrijf om klanten emotioneel aan zich te binden. Het is het icoon dat betekenis geeft aan zijn diensten en producten. Het merk wordt al langer gebruikt om de perceptie van de klant in een bepaalde richting te sturen. Nieuwer is het idee om het merk ook …

Lees meer