Ellen van Zanten
Inspirerend, uitdagende verbinder die de mens en de kern raakt.
Helpt organisaties en merken van goed naar geweldig. 20 jaar ervaring, een Rotterdamse ‘doe’ mentaliteit met gezonde portie relativerende humor . Geeft organisaties, teams en mensen focus, energie en daarmee vaart. Weet en durft de olifant in de kamer te benoemen en helpt teams daarmee verder. Koppelt visie aan strategie en aan praktische, uitvoerbare acties die leiden tot resultaat.
Ellen heeft een achtergrond bij Procter & Gamble en heeft inmiddels 20 jaar (inter)nationale ervaring in Strategie, Merkpositionering en Internal Branding. Ze is auteur van diverse bestseller managementboeken, zoals ‘Businessplan op 1 A4: snel en effectief plannen met OGSM’, ‘The one page business strategy, streamline your businessplan in 4 simple steps’, ‘Het succes van Internal Branding, een sterk merk bouwen en onderhouden’ en ‘Internal Branding in de praktijk’.
Naast Business Openers is Ellen mede- eigenaar van BrewDog Outpost Rotterdam, bestuurslid van het Ronald McDonald Huis Sophia en helpt de Johan Cruijff Foundation zijn doelen succesvol te behalen.
Ellen.vanzanten@businessopeners.nl 06-24 218 268Jan van Bodegom
Ambitieuze teamspeler die (zorg-) organisaties helpt aan een eenduidige klantbeleving met hoge klantwaardering
Leerde positionering, Internal Branding en OGSM kennen als directeur/oprichter van het Alexander Monro Borstkankerziekenhuis. Haalde hier jarenlang geweldige resultaten mee; o.a. een patiëntwaardering van 9.5 waar het gemiddelde in de zorg op 7.3 ligt.
Jan.vanbodegom@businessopeners.nl 06- 24 831 423